sandraalgotsson

bara sandra,

hemma igen!

Kategori: Allmänt

Nu är jag hemma igen! efter nästan en vecka hos min älskling är jag hemma hos familjen igen. Både skönt och jobbigt på samma gång. Det är alltid skönt att komma hem men saknar min älskling redan! Har haft en toppen vecka hos Daniel! Träning, kalas, bio och firandet av vår tvåårsdag som var igår! tänk att vi har varit ihop i två år! älskar dig mer än någonsin nu Daniel, du är fantastisk!

Kalaset i lördags var mycket trevligt. Daniels mamma Anneli har fyllt femtio och det firade vi i Lördags. God mat och härligt sällskap med massa fina tal! Vilket jag inte är vann vid men riktigt mysigt ! Minus var att min nya sjukt snygga klänning gick sönder!! Skicka tillbaka den imorgon ska jag göra! Men gud vad jag kände mig snygg i den! Och fick många komplimanger också! Bilder kommer!
Fick också träffa daniels mormors nya valp Elvis! Gud vilken underbar lite vovve! Blir ännu mer sugen på hund nu ju! Helt ljuvlig!

Nu ska jag äta lite med familjen!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: