sandraalgotsson

bara sandra,

ledig fredag!

Kategori: Allmänt

Fredag gud vad härligt! Och det bästa av allt är att jag är ledig! Har inga direkta planer mer än träning eftermiddag! Så underbart!

Slutade jobbet runt nio idag, cyklade hem igen, väl hemma snörade jag på mig skorna och tog en 60 minuters powerwalk! Riktigt skönt att få rensa ur huvudet ibland. Kan verkligen behövas!
Efter det kom en enorm trötthet över mig. Har vart igång nu hela veckan varje sekund så tog mig en välförtjänt vila jämte katten en timme! Nu känner jag mig fit for fight igen! Har precis kört mamma nu och handlat lite. Jordgubbar och kesella blir mitt fredagsgodis idag! Inte dåligt om ni fråga mig!

Nu ska jag laga lite mat tänkte jag. Blir träning i eftermiddag, kan dock inte bestämma mig för ett svettigt spinningpass eller ett välbehövligt bodybalance pass. svåra beslut har jag framför mig!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: