sandraalgotsson

bara sandra,

lördagmorgon!

Kategori: Allmänt

Jag måste ha blivit galen! Gick upp halv sju idag, på en lördag! En ledig lördag till råga på allt och frivilligt! Gjorde detta pågrund av att klockan kvart över sju skulle jag till Kinna och möta upp Wictoria för en timmes härlig powerwalk! Helt underbart sätta att vakna på och med riktigt trevligt sällskap!
Lite över åtta var vi tillbaka och jag åkte hem igen, åt en god frukost och laddade upp för Marias spinning pass! 45 minuter stenhård spinning! En kille som heter christer fyllde jämt idag! 40 år! Grattis grattis, Maria hade bestämmt med hans familj att skoja med honom, han fick sitta längst fram jämte henne och hade på sig en ballerina kjol, en stor sjuttitals peruk och änglarvingar! Till råga på allt fick vi äggklockor och varje gång den ringde skulle han köra en tempoökning, blev ett antal! Det värsta av allt är att i Oktober fyller jag jämt, 20 år .... ska nog skolka från gymmet då ;)
Annars gick spinning för mig riktigt bra idag! Riktigt härligt, körde stenhårt och svettades ! Nu sitter jag framför tv med en latte och har det riktigt gott! Här ska jag sitta en stund tänkte jag bara njuta av min ledighet och att jag redan vart så effektiv!

Kommentarer

  • Maria säger:

    HAHAHA...och du tror att du ska komma undan;-) Jag har gott minne ska du veta...noterar.... :-)) Stort tack för idag :-) Stora kramen /Maria

    2011-05-14 | 13:21:16

Kommentera inlägget här: