sandraalgotsson

bara sandra,

måndagsbarn

Kategori: Allmänt

Har haft en riktigt mysig lunch med Carolina idag ! Alltid lika roligt att träffa henne! Hon är toppen helt enkelt!
Nu har jag slappat lite framför tv. Dock inget bra att se på. Bara massa gamla repriser..
Klockan kvart i sex börjar spinningen idag. Dubbelpass blir det! Härligt härligt! Har längtat hela dagen! Så skönt att få träna! Imorgon ska jag börja dagen med en promenad sen blir det bodypump med mamma på morgonen och sen ytterliggare en promenad denna gången med Carolina!
Klockan ett ska jag på möte med jobbet och på eftermiddagen/kvällen åker jag till Daniel! Äntligen! Är över en vecka sen vi sågs nu! Längtar efter honom hur mycket som helst!

Nu ska jag lägga mig och läsa en stund. Lite egentid behöver alla ibland!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: