sandraalgotsson

bara sandra,

morgonpromenad.

Kategori: Allmänt

Idag gick jag upp halv sex! Nu undrar ni säkert varför och det ska jag svara på!
Jag skulle nämligen gå ut och gå med Wictoria klockan halv sju! Hon gör det varje morgon samma tid! Så idag hängde jag med! Var riktigt härligt att vara vaken så tidigt då nästan ingen annan är vaken! Kan jag verkligen rekommendera!

Var som sagt ute och gick med Wictoria, var jättetrevligt och vi kände nog båda två att vi hade en del gemensamt! Jättetrevligt:) Alltid kul med nya människor som man känner att man klickar med! Får göras om !
Var hemma igen klockan halv åtta ungefär efter en timmes promenad med trevligt sällskap!
Blev en god frukost med kokta ägg, kesella, banan kanel och lite nötter :) Mums!

Nu ska jag bara njuta av att jag har mer än sex timmar kvar innan jag börjar jobba i eftermiddag! Jössses vad min dag kommer vara lång idag! Härligt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: