sandraalgotsson

bara sandra,

my flow!

Kategori: Allmänt

Ännu en underbar dag! helt fantastiskt! Vakande upp på jobbet och gjorde det jag skulle. Sen kom mamma och hämtade mig för att sedan bege oss till gymet och ett pass bodypump! Var härligt och välbehövligt. Känner mig lagom trött i musklerna. Vilket är bra för ska ju träna spinning och bodybalance ikväll! Är inne i ett flow nu så gäller att passa på.

efter träning var det meningen att jag skulle ta ett nytt hål i navlen, för jag trodde mitt gamla hade växt igen. men icke då. Efter lite tryck och mycket ont så fick hon igenom staven så köpte bara ett nytt smycke! Åh är så lycklig att jag har tillbaka min piercing! Har saknat den likaså har Daniel det också! så han kommer nog bli super glad!


Nu ska jag lägga mig i solen en bra stund!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: