sandraalgotsson

bara sandra,

några timmar ledigt.

Kategori: Allmänt

Godmorgon!

Är hemkommen från mitt första jobbpass denna helgen. Har hunnit äta frukost och fräscha upp mig lite. Ska till gymmet nu tänkte jag och svettas lite. Får passa på idag för sen jobbar jag fram till söndag förmiddag. Går på fyra idag och slutar tolv på söndag. Det kommer gå bra !
Men klockan är inte fyra än! Ska hinna träna och luncha med Carolina innan dess! Ska också beställa klipp och färgtid tills nästa vecka tänkte jag! Måste göra något åt mitt hår nu. Trött på min utväxt!
Måste ge en enloge till mig själv! Har precis satt över 8000 kronor till mitt sparande! Hör och häpna! Får hoppas att jag kan hålla dem där också! Tur att man jobbar några dagar nu så att inte lönen försvinner med en gång! Men ska verkligen försöka spara så mycket pengar jag bara kan! Om jag och Daniel ska kunna bo i en riktigt snygg lägenhet i Halmstad nästa höst utan att ha en massa lån! Så ger mig själv en klapp på axlen =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här: