sandraalgotsson

bara sandra,

onsdag hos hjärtat.

Kategori: Allmänt

Äntligen är jag hos min älskling! Kom  hit igår runt sjutiden! Så underbart att vara här nu! Idag har jag vart ute och gått endast 20 minuter men bättre än inget. Vi har ätit frukost framför tv:n och bara myst. Nu ska jag laga mat och Daniel pluggar lite. Ikväll ska vi träna på westcoast! Härligt. ska köra igenom hela kroppen på gymmet känner att jag behöver detta!


Igår på möte hade vi väldigt mycket att gå igenom är helt slut i huvudet fortfarande mycket information ska in på en gång! Vet iallafall nu när jag har min semster! Känns väldigt skönt och ser verkligen framemot min ledighet! Fick stress hemmåt efter möte hade en halvtimme på mig innan tåget gick och jag hade i packat färdigt. Som tur var kom pappa hem tidigare än han brukar så han kunde köra ner mig. Var helt död på tåget sen. Somnade om vart annat. Men jag kom tidigare till min älskling och det är super! Gud vad jag älskar honom!

Nu ska jag ställa mig vid spisen, blir kyckling och jag hittar på eget recept ! Hoppas jag lyckas!

Ha en fin dag! =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här: