sandraalgotsson

bara sandra,

onsdag

Kategori: Allmänt

Såg precis att jag fått många nya läsare! Jätteroligt =) Hoppas ni gillar min blogg och det jag skriver!

idag är det onsdag och vädret verkar leverera idag också härligt!
Som jag skrev igår så hade jag möra ben, men det är nog ännu mörare idag! Gick upp vid halv åtta och gick ut och gick i 40 minuter ungefär innan frukost! Jättehärligt! Njöt sedan av en super frukost! Dusch och sedan vidare till laadulas och ta spruta, hepatit a & b. Så nu är jag fullt skyddad i 20-25 år! Känns väldigt skönt faktiskt!
Har legat i solen lite nu och nu tänkte jag städa lite på mitt rum. Behövs!

Får se om det blir varberg idag eller inte. Nattis skulle ringa runt tolv! Så vi får väl se!

Ha en fin dag alla!

skickar en tanke till syrran som måste vara i skolan idag .. ;)

Kommentarer

  • Anonym säger:

    hahaha din skit!

    2011-05-11 | 14:40:02
  • Anonym säger:

    mangooooolia

    2011-05-11 | 14:40:59
  • Wictoria säger:

    Låter som en härlig dag du har haft :)

    2011-05-11 | 14:49:05
    Bloggadress: http://wicans.blogg.se/

Kommentera inlägget här: