sandraalgotsson

bara sandra,

på topp!

Kategori: Allmänt

Måndag idag och har börjat komma tillbaka till min vardag efter semstern. träning är på topp! Kört tre spinning pass, lite styrka på gymmet och vart ute gått två gånger ! Känns härligt! har satt upp ett mål för mig själv. 10 kg ska bort. så ska väga mig på fredag för att se! Är redan en bit påväg! Kommer bli kämpigt men roligt och en tuff utmaning för mig.
Igår åkte jag, syrran och david till borås en snabbis. Blev lite nya bikinisar för min del! Så kul med biknisar. Man kan ha hur många som helst. Sen blev det spinning och lite gym på kvällen. Mycket gott grillat kött med mammas härlig sallad, pappa hade gjort en urgo svartbönsallad med tomat och rödlök! MUMS!
Gick upp vid åtta idag och tog mig en morgonpromenad på 45 minuter innan frukos, frukosten bestod av kokta ägg, kaffe och en skål med hallon, kesella, kanel, gojibär och wallnötter toppat med lite linfrön ! Så gott =)
Sen har jag legat i solen i två timmar och nu snart kommer Carolina hit en stund ! mys!
Klockan fyra börjar jag jobb. Men känner mig mer effektivare än någonsin nu så detta kommer gå toppen!
ha en underbar dag alla! :)

Kommentarer

  • Mamma säger:

    Så härligt gummam;) du är fantastisk älskar dig ;)

    puss o kram mamma

    2011-05-09 | 18:20:25

Kommentera inlägget här: