sandraalgotsson

bara sandra,

spinningfreak!

Kategori: Allmänt

Har varit och tränat dubbla spinningpass ikväll.

Först 45 minuter spinning puls följt av 60 minuter spinning.

Helt galet jobbigt var det. Var riktigt trött efter första passet men jag tog mig igenom det andra med!

Dock hade jag råkat ta mammas spinningskor istället för mina egna och mamma har mindre fötter än mig. Snacka om ont i mina fötter nu. Byt till mina joggingskor när det var en halvtimme kvar.

Inte nog med att jag träna två pass så cyklade jag hem och dit med.

Mår nästan lite illa nu. Ska bara vila resten av kvällen!!

 

Träffade Maria på gymet med! Så roligt!:) Var typ 10000 årsedan!

Får ses snart hjärtat!

 

Kommentarer

  • Maria säger:

    Ja det var verkligen på tiden, saknar dig stoll! <3

    2011-05-16 | 21:09:43
  • din älsklings syster :* säger:

    Du är superduktig!!! <3

    2011-05-17 | 19:04:54

Kommentera inlägget här: