sandraalgotsson

bara sandra,

Träning är underbart.

Kategori: Allmänt

Härliga sköna tisdag! Har haft en riktigt härlig dag idag! Bara gjort det jag känner för verken mer eller mindre. Suttit lite vid datorn, legat i min säng och läst. Powerwalkat imorse. Nu på kvällen blev det ett svettigt spinningpass med mamma. Följt av ett välbehövligt bodybalance pass! Var 2 måndadersen sist ungefär. Var helt ljuvligt! Var verkligen något jag behövde som jag själv inte visst om. Har inte saknat det så mycket men idag märkte jag att min kropp däremot hade det. Så stela leder har jag aldrig haft! Det är färskvara det också precis som muskler så nu ska jag banne mig börja med bodybalance igen så här stel vill jag inte vara. Minst ett pass i veckan. Det ska jag nog kunna kläma in någonstans i träningschemat!
Nu ikväll har jag ätit färska jordgubbar och vattenmelon urgott! älskar frukt och bär! Nu ska jag ta det lite lugnt innan sängen. Ska powerwalka imorgon med såklart! härligt att börja morgonen så!

Hoppas ni har en toppenkväll alla!


En bild från en morgonpromenad! urgullig.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: