sandraalgotsson

bara sandra,

Utkast: Maj 16, 2011

Kategori: Allmänt

Åh gud vilken underbar dag! Gick av mitt jobb pass klockan åtta imorse! Och gick direkt ut och gick, blev dock bara en halvtimme, var väldigt kallt och var super hungrig men är nöjd ändå! var sugen på att åka raka vägen hem men gjorde jag icke! Nu har jag avnjutit min goda frukost! Ska snart ta mig en dusch och vid halv ett idag ska jag luncha med Carolina. Så mysigt!

Innan dess ska jag hinna duscha och städa upp lite på rummet. Rensa gaderoberna var det tänkt, får se hur det blir med det.
Minus idag är vädret, vad hände med sommarvärmen? Det är kallt och grått ute. Inte alls roligt. Ska unna mig och sola solarium idag efter träningen ikväll! Vill inte tappa min fina bränna nu ! Blir dubbel spinning ikväll skulle jag tro! Skönt! Har ju haft vilodag igår så nu ska det bli gott att chocka kroppen igen.

Ha en fin dag alla =)


Kommentarer

  • Anonym säger:

    Kommentar

    2011-05-16 | 14:09:25
  • sees säger:

    caaren det var ju en bra kommentar ;) höhöh

    2011-05-16 | 15:21:19

Kommentera inlägget här: