sandraalgotsson

bara sandra,

varberg!

Kategori: Allmänt

vilken härlig dag jag har haft idag!

Jag och Nattis åkte ner till varberg tillslut! Och gud vad härligt det var. Låg i solen i drygt två timmar innan vädret svek oss. Men fick allt lite färg ändå! Härligt! Vi bestämmde oss för att åka och köpa varsin glass. Det blev donken. Och jag nöjt verkligen av min! Men nu blir det stenhårt! har verkligen bestämmt mig!
Vägen hem bjöd på många härliga skratt!
Åkte ännu en gång till donken denna gången i kinna och tog varsin kaffe innan hon körde hem mig igen! Tack för idag stumpan! =)

hemma igen bestämmde jag mig för att åka till gymmet en stund. Blev kondition inne på gymmet idag! Svettades hur mycket som helst! Riktigt skönt! Nu känns inte glassen idag lika jobbigt.
Hem igen och åt grillat med familjen!
nu blir det tv en stund sen sängen! Ska upp tidigt imorgon och gå en morgonpromenad med Wictoria! Halv sju! Blir en utmaning för mig! Men ska bli riktigt roligt! :)

Ha en bra kväll allihopa! :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: