sandraalgotsson

bara sandra,

en härlig dag.

Kategori: Allmänt

LEDIG!!

Ja jag måste börja mitt inlägg med just ordet ledig! Jag har jobbat nu sen i torsdags, var ledig en sväng på söndagen annars har jag mer eller mindre jobb hela tiden. Jobbade igen min helg nu eftersom jag var ledig förra. Så blir det tyvärr ibland. Och då blir det lite mycket. Men jag tog mig igenom det och det gick för det mesta väldigt bra :) Stolt över mig själv som faktiskt orkar så mycket som jag ändå gör!

Nu är jag iallafall hemma. Och jag är ledig ända tills nästa torsdag. Helt sjukt underbart. Ska dock på möte på fredag men annars är jag ledig fram tills på torsdag!

Jag unna mig faktiskt lite chocklad idag. Äter inte sånt egentligen men idag kände jag att jag var värd det. OCh det var mumsigt! Men det bränner jag bort ikväll på träningen! Har inte riktigt bestämmt mig för vad jag ska träna än dock.

nu ska jag snart äta lite mat. Gott det ska bli. Är hungrig. Sen ska jag fika med Carolina. :) Jättemysigt ska det bli. Ikväll blir det träning och så kommer min älskling senare. EN mycket bra start på min ledighet må jag säga!

Hoppas ni mår bra mina kära vänner !:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här: