sandraalgotsson

bara sandra,

jag lever jag har bara vart ledig!

Kategori: Allmänt

Oj nu var det över en vecka sen sist. Kan börja med att säga att allt är bra med mig!:)

Har vart ledig nu i lite mer än en vecka. Helt ljuvligt har det varit. Fast det är jobbigt att komma ikapp sig själv till en början. Blir sån himla kontrast från att ha jobbat en massa dagar i sträck till att vara ledig en vecka. Hinner inte riktigt ställa om med en gång. Vilket kan leda till att jag blir mer lätt irriterad än vad jag redan är. Brukar dock minska med tiden som tur är.

Har fått spendera min lediga tid med min pojkvän! jätteskönt att umgås länge med honom. I sju dagar har vi varit tillsammans och sovit ihop. Nu ska jag sova själv i några nätter. Vilker kommer kännas konstigt men är som sagt ganska van att ha det så. Men det blir det snart ändring på! längtar tills vi flyttar ihop mer än nånsin nu!

Vi hade två och ett halvt år igår. Det firades med ett restaurang besök på kvällen. Oxfile åt vi båda! Mums var det. Jag drack ett glas rött till. Muma var det. Daniel som körde nöjde sig med vatten. Han gillar ändå inte vin så värst så brukar sluta med att jag dricker upp hans glas med. Så han struntade i det.

Idag innan jag åkte hem bakade vi lussebullar! Hur gott är inte det då?? Nu är julen här! Så är det bara.
När jag kom hem snörade jag på mig träningskorna och åkte till gymmet och körde flowing/core med Maria hennes Kille Oscar och Fredrik. Fy fan vad jobbigt! Träningsvärk imorgon för min del kan jag säga!

imorgon väntas CxWork på morgonen följt av ännu mer lussebak! Jag och mammsen ska baka här hemma! Klockan tre ska jag jobba. Slut på ledigheten för denna gången.

Godnatt med er alla goingar!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: