sandraalgotsson

bara sandra,

Jag tycker till!

Kategori: Allmänt

Ännu ett långt uppehåll av mig. Men känner att allt som har med blogg och facebook kan ibland bli lite för mycket för mig. Det där bekräftelsebehovet äcklar mig lite. och att många människor helt lämnar sig själv öppna kan bli lite för mycket. Facebook blir mer och mer en sida där folk skryter om hur duktiga eller hur bra allting är. Vilket kan leda till att andra människor börjat tvivla på sin livstil och sina val. Ja jag vet inte kanske är det bara en period eller så har jag helt enkelt växt ifrån de där bekräftesebehovet. Visst kan jag bli glad om en nära vän eller släkting säger något snällt. Men bryr jag mig egentligen vad en bekants bekant tycker om mig? Klarade mig väldigt bra utan det innan facebook kom så varför skulle jag inte göra det nu?
Kommer inte gå ut facebook men kommer inte vara lika aktiv på ett tag. Bloggen kommer jag nog hålla på med fortfarande men kommer bara skriva när jag verkligen känner för det. :)

Lite halvtråkig start på detta inlägget men ibland är det skönt att få skriva lite hur man ser och känner på saker. Jag tycker man ska hålla det på en lagom nivå helt enkelt.

Nog om detta!

Är nu iallafall äntligen ledig några dagar igen. Har jobbat lördag, söndag och måndag nu. Många timmar gjorda vilket känns härligt. Har hunnit med aldrig fel! Istället för bodypump idag som det brukar vara på tisdagsmorgonen så blev det Cxwork! Funkar fint det. Två Cxwork pass är nu gjorda. Jag och mamma var flitiga igår också!

Igår lunchade jag också med mina godingar Sara och Carolina. Mycket mysigt, älskar våra stunder ihop!

Nu så ska jag snart hoppa in i duschens så snart mamma är färdig! Sedan blir det ganska lugnt hela dagen. Känner att jag behöver det. Inga måsten idag alltså! Blir förmodlingen mera träning ikväll! Känner mig laddad!



Kommentarer

  • Sara säger:

    Jag håller helt och håller med dig kvinna, men jag älskar att få läsa om dig vardag och det vet du!!

    Din kära Vän

    2011-11-29 | 17:02:14

Kommentera inlägget här: