sandraalgotsson

bara sandra,

min rumpa sover!

Kategori: Allmänt

Ännu en härlig dag går till ända.

Tanken var att jag skulle ha börjat min dag med en morgonpromenad med Lovisa. Men blev tyvärr inte så. Både jag och hon hade sovit väldigt dåligt i natt så vi bestämde oss för att sova lite längre och ta promenaden en annan dag istället! :)
Så jag läste lite istället och låg kvar i sängen och bara njöt av att jag faktiskt kunde det!

Frukost i vanlig ordning. Smoothie gjord av jordgubbar, banan, kesella och hallonprotein! Mumsigt! Blev en äggmacka till det.

Sen efter ännu lite mer läsning, ( Har ju köpt Läckbergs nya bok och den är riktigt bra! Kan stärk läsa den egentligen men vill ha kvar den ett tag.) Så hoppade jag in i duschen och vi tolv åkte jag och Mamma mot Borås!

Dagens kommentar i bilen kom från mig, då jag sa att mina rumpa sover och att jag mår illa i huvudet.. Ja ibland är det bara upp och ner helt enkelt!

Blev en sväng på knalleland där mamma fick handlat lite smink till sig själv! Jag höll hårt i min plånbok. Så jag köpte inget !
Blev en fika på cafe viskan som har öppnat där! Hur gott som helst så jag och mamma kommer verkligen åka dit igen. Tog en brie/slamie fralla och kaffe!
Sedan styrde vi bilen mot mormor och Glenn! God lunch och en mysig stund där. Kunde dock inte stanna så länge eftersom de skulle vara barnvakter åt Glenns barnbarn halv fem. Så jag och mamma styrde bilen hemåt igen. Direkt till gymmet. Dubbla spinningpass för min del. Först 45 minuter med Rob sedan 60 minuter med Maria. Min rumpa är i pina nu kan jag säga. Ajaj! Mamma körde bodypump först med syrran min sen kom hon upp och hängde på, på Marias spinning.

Det som återstod av kvällen spenderades i soffan med lite kvällsmat. Kollade på ettans serie Bron! Tycker den är riktigt bra! Någon mer som ser den?:)

Nej nu väntar jag på ett telefonsamtal från min älskling sedan blir det till att sova!
En ny dag imorgon! Då väntas jobb!

Godnatt mina vänner!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: