sandraalgotsson

bara sandra,

pappas dag idag!

Kategori: Allmänt

Äntligen är jag lite ledig! Har jobbat färdigt min helg för denna gången vilket känns fantastiskt! Så skönt när det är avklarat! Har duschat och just nu ligger jag i min säng med min morgonrock på och har massa ljus tända! ett stort plus är att ljusen doftar jul! Underbart! Har det faktiskt riktigt mysigt här i mitt rum.

Idag är det farsdag! Självklart ska världens bästa pappa firas! Men det gör vi lite senare då mamma också är hemma. Hon jobbar tills ikväll nämligen. Har köpt massa fint till pappa som jag tror han kommer tycka om :) Nu ska jag vila en stund. kolla på någon serie tänkte jag. Komma ikapp mig själv lite efter allt jobb.


Klockan halv fem bär det av mot gymmet. Bodypump + spinning är det dags för! Som jag längtat!

Fast längtar dock ännu mer efter mitt hjärta.. Saknar honom jättemycket!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: