sandraalgotsson

bara sandra,

starkare än någonsin.

Kategori: Allmänt

Ledig några timmar innan det är dags för jobb igen klockan tre. Sista jobbdagen nu på ett tag. Har jobbar mer eller mindre hela tiden sen torsdags klockan ett så börjar bli lite tungt. Jobbar tills imorgon klockan 12 sen är jag ledig några dagar. Ända tills på torsdag nästa vecka faktiskt! ska bli så skönt. Ska njuta grymt mycket!

Slutade vid halv nio idag och sprang till bilen och körde rally till gymmet för att sedan bodypumpa. Kom lagom till ben låten så jag missade bara uppvärmningen. Så det var tur! :) Jätteskönt var det. mamma var där och hon hade lagt fram vikter till mig, snäll som hon är!

Gick jättebra idag, kände mig riktigt stark! Så blir nog till att lägga på något kilo tills nästa pass. Får se på vilken muskelgrupp dock!
Efter passet var slut åkte jag och mamma till Jessica en sväng och fikade! Gosade med Nelly med. urcharmig är hon!:) Var jättemysigt.

Hemma vid halv tolv. Duschade och gjorde mat. Lax och kräfter i en god sås med massa grönsaker! Jag borde bli kock alltså så gott var det!

Nu kollar jag lite på Sunes Jul innan det är dags att ännu en gång åka till jobbet.
Heja mig!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: