sandraalgotsson

bara sandra,

this is what i´m made of!

Kategori: Allmänt

Vilken härlig dag!

Började dagen med att gå upp klockan sju. Frukosten bestod av smoothie, äggmacka och te! Mumsigt värre! På med träningskläder och lite mascara sedan cyklade jag vidare mot gymmet. Bodypump stod på schemat. Och efter passet me Lilliw igår (Station/kondition) som var as jobbigt så var min kropp ganska trött imorse. Men bara att mata på och pina igång kroppen. Bena kändes det framför allt i. Var ju några dagar sedan jag körde bodypump vilket kändes!
Trampade hemåt igen och åt lite mellanmål. Kaffe och ett knäckebröd med ägg. nu har jag städat mitt rum. riktigt nöjd! Fick lite ordning i gaderoberna med! Så skönt. Ska bädda sängen lite senare så ikväll blir det nybäddat när jag går och lägger mig. inte fel!

Nu ä det dags att hoppa in i duschen! Ska till kinna lite senare och träffa Carolina och Sara för en fika. Mysigt ska det bli. :) Ikväll blir det nog lite mer träning. Måste ligga i nu! Så är det bara!

Vietnamn närmare sig med stormsteg! Bara att kämpa vidare!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: