sandraalgotsson

bara sandra,

utvilad redan..

Kategori: Allmänt

Godmorgon!

Idag tänker jag inte börja mitt inlägg som jag gjorde igår!:)

Jag har precis vaknat. På min lediga dag som jag tillätt mig att sova ut. Vaknade fem över åtta .. suck. Var jättepigg och hungrig. Tog lite kaffe och en macka nu. Ska vänta lite med min frukost. Behövde bara fylla magen lite. Blir nog en stor och god frukost idag!

Har egentligen inga speciella planer för dagen. Tar dagen lite som den kommer och tänker göra det som faller mig in idag. Är lite sugen på att åka till Borås eller Göteborg och shoppa! Lite julklappar och kanske någon "klapp" till mig själv..  Om jag åker till Borås kanske det blir en fika hos mormor med. Men har inte bestämmt mig. Ska nog träna ikväll iallafall. Även om jag har en rejäl träningsvärk sen igår!
Efter jobbet igår blev det ju Cx och gym med mamma. Sedan på kvällen hade jag bestämmt mig för att träna Spinning och bodybalance. Var grymt taggad på spinningen och körde verkligen slut på mig själv! Så när bodybalance började kände jag mig matt och trött och lite yr. Så fick ta det lite lugnt i början och med balansen. Men det gick ändå helt okej och var riktigt behövligt! Nu har jag vaknat med en rejäl träningsvärk! Precis det jag vill ha! Super duper härligt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: