sandraalgotsson

bara sandra,

veckan som gått.

Kategori: Allmänt

sorry för den dåliga uppdateringen får jag väl börja att säga!
har vart fullt upp så bloggen har blivit lite lidande. Så är det ibland.

Kan berätta lite om min vecka. Jobbade i början av veckan. I tisdags blev det en fika med mina flickor Sara och Carolina. Jättemysigt verkligen! Satt och myste i tre timmar och nöjt av varandras sällskap. Klockan tre åkte jag och hämtade mamma och syrran för att sedan åka vidare mot gekås. Var ganska mycket folk och luften gick ur mig llite där. Blev väldigt trött och  tyckte inte det var riktigt så roligt hela tiden. Men hittade iallafall lite smått och gott. Har börjat lite med julklapparna vilket känns väldigt bra! :) Så himla mysigt med julen så är glad att den närmar sig!

Onsdagen blev det lite mer jobb, träning sen åkte jag till min älskling i Uddevalla! Sushimys när jag kom och vad jag hade saknat honom. Torsdagen åkte jag och Daniels mamma Anneli och köpte födelsedags present till Daniel. Jättemysigt. Sen blev det träning för min och Daniels del.
Fredagen fyllde Daniel 20 år! Sjöng för honom på morgonen och present utdelning. Åkte och lunchade på laxbutiken, jag böjd honom på en riktigt god födelsdags lunch. Väl hemma blev det kalas med Daniels släkt och en massa god mat. :) Idag har vi tagit det lite lugnt, kollat lite inför vitnamnresan! Det närmare sig. Endast 80 dagar kvar! Men först ska vi till Danmark, köpenhamn och mysa! :) Längtar!

Ikväll blir det ett biobesök. In time ska vi se! Hoppas den ska vara bra !

hoppas allt är bra med er:)

Kommentarer

  • S, säger:

    Vilken Underbar vecka du har haft Sandra!

    Hoppas vi ses nästa vecka!!!

    2011-11-06 | 09:59:33

Kommentera inlägget här: