sandraalgotsson

bara sandra,

ännu en dag i paradiset!

Kategori: Allmänt

Torsdag redan! Herregud vad tar dagarna vägen!?  Har inte ens hunnit gått till systemet än nu när jag fyllt tjugo och allt! Får bli till helgen! Ska bli kul att gå runt vinerna och kolla! Tycker ju det är ganska kul med vin. Gillar gott vin annars kan det va.

Nog om det! Gick upp halv sju idag. Kesella med frukt, bär och nötter + 2 kokta ägg med kaviar till frukost! Mycket gott! På med träningskläderna! Äntligen säger jag! Sprang faktiskt till gymmet. Erkänner att jag gick lite men inte lika mycket som trodde att jag skulle behöva! Riktigt nöjd över mig själv! Mamma kom senare till gymmet och vi körde Cx work! Kommer ha träningsvärk imorgon kan jag säga! Var över en vecka sen jag körde Cx och det brände i lår och rumpa idag! Gott !

Hem igen och lite mellanmål framför desperates housewives som jag missade i tisdag! Spännande nu!
Nu gör jag iordning mig lite och fixar till här hemma. Vid tolv kommer Lovisa hit på fika! SKa bli gör mysigt! :)

Klockan tre börjar jag jobbet! Sen är jag ledig en vecka! Längtar!! :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: