sandraalgotsson

bara sandra,

Bodypump!

Kategori: Allmänt

Tro det eller ej men idag gick jag upp klockan halv sex! Klädde på mig träningskläder, åt frukost bestode av mammas egen müsli och kesella med banan och kanel! Hur gott som helst! Ungefär som en dessert! Åkte sedan till gymmet, tjugo över sex var jag där. Klockan tjugo i sju började bodypumpen! Gick riktigt bra! Trots att klockan inte ens var sju! 50 minuters hård styrketräning för hela kroppen! Halv åtta var jag färdig tränad! Så himla skön känsla att veta att dagens träning är gjort innan åtta! Jag behövde inte ens ta av vikt idag när jag tränade. Brukar annars få göra det eftersom man är svagare på morgonen än på eftermiddagen. Kroppen har inte riktigt vaknat och har inte riktigt fått upp värmen. Men det gick super!
Solade också efter passet så klockan åtta var jag hemma igen! Kokade ägg och åt en äggmacka med kaviar och en stor kopp kaffe! En sån härlig morgon.
Har nu duschat och ska snart sminka mig. Ska iväg till Kinna med mamma och göra ett nytt pass till mig! Måste ha ett nu när jag och älsklingen snart ska ut och resa.

Klockan fyra idag börjar jag jobba min långhelg. Känns ändå helt okej! Goa pengar jag kommer få ihop denna helgen! Inte fel!

Bo

Kommentarer


Kommentera inlägget här: