sandraalgotsson

bara sandra,

En härlig tisdag!

Kategori: Allmänt

Är hemma igen efter en jättemysig lunch med bästa carolina! Vi provade på att äta på gästhuset, kalvbiff åt vi! Gott var det men ingen favorit! En helt okej lunch! :) Vi bestämde oss för att åka till Donken för lite fika. Blev en kaffe för min del. Donken har riktigt gott kaffe! Efter vi hade sagt hej då till varandra åkte jag till hemköp. Köpte med mig ännu mer granatäpplen, en ananas, hallon och ingefär! Så nu har jag så att jag klarar mig ett tag!

Ska snart byta om till träningskläder. Spinning och bodybalance står på schemat. Är nytt bodybalance pass så ska bli riktigt spännande! Ska bli så skönt med. Var ett tagsen jag gjorde det nu. Men har ju yogat hemma så ska nog vara med på noterna tror jag! Har satt upp ett mål för mig själv och det ska jag klara! Så är det bara. Vill inte gå in på exakt var det är. Det är mitt mål. Tycker det är viktigt att ha mål med saker man gör. Om det nu är träning, plugg eller arbete eller något annat! Så att man har något att kämpa för! Blir mer motiverad då!

Nej nu ska jag vila en stund. Sov inte så bra i natt på jobbet. Så känner mig lite trött!

Ikväll kommer min älskling hit med!
Och så börjar desperates housewives. Kan inte bli en mycket bättre tisdag än så!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: