sandraalgotsson

bara sandra,

girls night in!

Kategori: Allmänt

Min dag startade super! Gick upp vid åtta åt en god frukost betående av en smoothie och en äggmacka! mums! Vidare mot gymmet för ett spinningpass för maria. Självklart hade hon planerat att jag skulle ha änglavingarna och en gloria på mig samt att äggklockan skulle skickas runt i spinninghallen! Så varje gång den ringde fick jag köra en 10 sekunders tempoökning! Den ringde x antal gånger så jag var väldigt trött efter passet. Men som sagt maria vem vet nästa gång kanske det är din tur att vara få lilla ängel (djävul!).
Solade också efter passet. Somnade nästan i solariumet. Var så skönt att ligga där i värmen! Efter det åkte jag till systemet och köpte lite vin till kvällen! Första gången jag var på systemet själv och fick vissa mitt lägg så nu har jag gjort det också! Woho hej vuxen poäng! Hämtade mamma från jobbet efter det och åkte och handlade för ikväll.

Har nu duschat och damsugit, ska ta hallen och köket snart. Min bästa mamma står i köket och fejar! Hon är så duktig hon :) Helt klart bäst! Jag ska bara ligga och vila en stund nu. Känner mig lite trött. Sen blir det till att sminka sig, damsuga och fixa det sista! Klockan sex kommer min goa flickor för en myskväll med mig! ni är fina ni mina vänner.

Imorgon blir det träning sen åker jag till min älskling! En toppenhelg helt enkelt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: