sandraalgotsson

bara sandra,

intensiva 2 veckor nu behöver jag paus!

Kategori: Allmänt

Dålig uppdatering jag vet! Men har verkligen haft fullt upp hela tiden! Jobbade dygnet runt förra veckan. Hann knappt komma hem innan jag var på jobbet igen. När jag väl hade jobbat klart åkte jag, Maria och Emma till Norge och Tessan och Evelina i Norge, Stavangern! Woho! Blev riktig lyckat! Jättemysiga dagar men väldigt intensiva! Så kan lugnt säga att jag var ganska så trött på söndagen när vi skulle åka hem! Men en toppen helg verkligen :) Ni är super! Efter ungefär tusen timmar i buss, tåg, flyg, buss igen och sedan bil var jag åter hemma i Skene igen! Riktigt skönt att komma hem måste jag erkänna! Daniel kom strax efter jag kommit hem , gud vad jag saknat honom! Måndagen var min dag! =) Jag fyllde äntligen 20 år! Mamma och Daniel sjöng så fint för mig på morgonen och fick så himla mycket fina presenter! Släkten kom vid sex tiden. Helt underbara är dom! Fick ännu mer fina presenter och åt god mat och tårta! Vid elva på kvällen slockna jag i min säng. SÅÅ trött! Tisdag sov jag och älskling till TOLV! Herregud! Men kan lugnt säga att jag behövde det efter att inte sovit mer än några timmar i helgen.Blev ganska lugnt fram till tre då jag började jobba! jobbade fram tills fyra idag. Sedan åkte vi och firade min moster som fyllde år idag! Stort grattis! Ja med andra ord har jag haft fullt upp hela tiden.. Imorgon jobbar jag åter igen. På fredag kväll är jag äntligen ledig. Då blir det soffläge hela kvällen! Så skönt!:)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: