sandraalgotsson

bara sandra,

ledig några timmar!

Kategori: Allmänt

Helgen är över! Gud så skönt det känns! De flesta andra är nog bittra över det men inte jag! Har jobbat hela lång helgen! Är ledig några timmar nu sen så ska jag tillbaka klockan fyra! Känns sådär men väldigt goa pengar kommer jag att få ihop denna månaden! :)

Har hunnit med en morgonpromenad på 45 minuter, Solat, tränat kondition + styrka inne på gymmet och avslutat med ett cx pass! :) Härlig måndags förmiddag! nu har jag duschat och håller på att göra iordning mig. Ska åka till kinna och träffa tjejerna! Sara Och Carolina för en lunch! Jättemys ska det bli!
Klockan fyra ska jag tillbaka till jobbet och jobb tills tre imorgon eftermiddag! Woho! Bara att kämpa på!

Hoppas det är fint med er !:)

Sandra

Kommentarer

  • Sara säger:

    Tack för en bra start på denna veckan. Ni är bäst och ni är guld värda!!

    2011-10-10 | 16:28:08
    Bloggadress: http://sarabass.spotlife.se

Kommentera inlägget här: