sandraalgotsson

bara sandra,

life is a gift!

Kategori: Allmänt

Gud vad skönt det var att träna idag! var verkligen det jag behövde för att få ny härlig energi! Så ljuvligt! Bättre än att ta en tupplur faktiskt ! :)

Cx och spinning är en perfekt kombination tycker jag! Man blir trött av båda passen men man orkar ändå båda! Imorgon blir det spinning och lite styrka inne på gymmet tänkte jag. Är jag morgonpigg imorgon blir det nog en morgonpromenad före med ! Hoppas att energin håller i sig till imorgon!

Ikväll blir det en lugn hemmakväll! Riktigt skönt faktiskt. Precis det jag behöver efter några intensiva dagar!

Igår jobbade tränade jag, Cx work, hem snabbt för att duscha och sedan vidare till previa för en hälsoundersökning. De kollade mitt kolesterol, blodsocker, hjärtat, blodtrycket m.m.

Allting var jättebra!Hade jättebra vädren i allting! Så känns så skönt :)
Trodde inget annat men man kan aldrig vara säker! Så känns skönt att veta att allt står rätt till i min kropp!
Sen var det hem en snabbis sedan vidare på möte med jobbet, direkt från mötet till jobbet. Och jobbade till tolv idag så känner mig ganska urpumpad nu! Är ledig idag och imorgon sedan på söndag blir det jobb igen. Känner mig inte super taggad för det men ska njuta mina lediga dagarna nu så hoppas jag det kommer gå fint på söndag!

Nu väntar jag på mamma sedan ska jag, hon och pappa äta räkor och dricka lite gott vin till! Supermys!

Hoppas ni får en härlig fredag!

njut av livet! Här och nu ...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: