sandraalgotsson

bara sandra,

lyckliga dagar!

Kategori: Allmänt

Nu sitter jag här i min ensamhet ännu en gång. Det är jobbigt med långdistans förhållanden.. Längtar så tills jag och daniel kan somna och vakna jämte varandra varje natt. Men vi har haft det underbart dessa dagar vi har haft tillsammans! Tisdagen kom han sent på kvällen blev lite film och mys. Sen på onsdagen gick vi upp tidigt för att åka till gymmet och träna tillsammans. Blev styrka för min del. Sprang lite också! Är ingen vidare på det men jag försöker iallafall.

Snabbt hem och snabb dusch för att sedan styra bilen mot Göteborg. Stopp på Skene järn för lunch. Sallad för min del och tortilla kyckling för Daniel, som vi åt i bilen. Var ganska krånligt att sitta och mata honom medans han körde. Men vi klarade oss!
Väl inne i Göteborg började vi kolla på NK! Önskar jag hade haft mycket mer pengar än vad jag har. Fanns mängder med fint. Köpte mig iallafall en Mateus tallrik, ska börja samla nu! åH så fin den är :) Köpte present till Daniel också. Var inne på Zara där jag köpte ett par riktigt snygga skinbyxor till mig själv! Så himla nöjd! Köpte lite andra smågrejer också! Meningen var att vi skulle äta ute och gå på bio. Men vi båda var helt slut. Så vi köpte med oss sushi hem som vi smaskade på! Mums! Var längesen jag åt det!

Idag har vi inte gjort så mycket. Jag tränade Cx med mamma imorse. Resten av dagen låg Daniel och kolla på film medans jag lagade mat. FIn fördelning där. Nästa gång ska han laga mat och jag lata mig! Ser jag framemot! Vi kollade lite på resor också! Har nog hitta något som verkar passande! Men vi får se. Inte riktigt bestämt oss än. Ska kolla vidare lite till först! Daniel åkte hem vid fem och jag styrde bilen ännu en gång mot gymmet. spinning och bodybalance blev det ! Solade också! Måste ha lite färg i detta höstrusket!

Ska sova nu imorgon ska jag upp tidigt och träna bodypump. 06.40 börjar det! Blir en utmaning för mig! Men ska bli skoj! Passar på att solar med. Sen klockan fyra blir det jobb hela helgen!

Vi hörs imorgon! :) Godnatt!


Kommentarer

  • daniel säger:

    du är underbar <3

    2011-10-07 | 00:14:49

Kommentera inlägget här: