sandraalgotsson

bara sandra,

norge next!

Kategori: Allmänt

Nu är jag äntligen ledig! Så himla skönt ! Slutade fyra idag och var hemma en kort stund. Sedan åkte jag, Syrran och hennes kompis Sara och tränade bodypump! Var sjukt tufft men väldigt härligt! En rejäl genomkörare av hela kroppen! Träffade Maria på gymmet som sa en ruskigt viktigt ska! Att det kan vara bra med matsäck tills imorgon eftersom vi ska åka till Stavangern imorgon! Och det tar ungefär 13 timmar! Kan vara gott med lite mat då! Så vi åkte och handlade. Köpte kyckling, kesella, frukt och nötter kommer bli så gott! Gjorde en kycklingsallad när jag kom hem! Så nu är iallafall detta ordnat! Har börjat packa men tycker det är grymt svårt! Vet inte vad jag ska ha med mig eller vad jag ska ha på mig.. Får helt enkelt bli som det blir!:)

Kommer iallafall bli en toppen helg med mina super tjejer! :)

Nu ska jag mysa lite med min familj! Var längesen vi alla var hemma tillsammans! Katten mår prima nu när alla är hemma. Dock saknar jag min Daniel<3

Jag är lycklig!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: