sandraalgotsson

bara sandra,

överenergi!

Kategori: Allmänt

Ojojoj! Känner mig helt slut i både kropp och själ!

På fyra dagar har jag jobbat mer än vad en som har ett annat jobb gjort på två veckor. Känner mig väldigt sleten just nu.. Önskade faktiskt att jag var ledig hela dagen imorgon. Men icke. Tog på mig ett dagspass imorgon mellan halv nio och fyra. Skönt med lite extra pengar men just nu känns det väldigt tungt. Hoppas dagen går snabbt!

Kom hem tre idag från jobbet. Hade då vart där i 23 timmar till. Var hemma en snabbis pratade lite med syrran sen kom Mathilda. Jag körde dem till trafikskolan åkte sedan till gymmet. Tyckte det var onödigt att åka hem imellan. Var där vid halv fem. Stod och pratade med Susanne om hur jättegärna jag vill bli instruktör! Har ju velat det jättelänge. Men just nu är det inte rätt tid för mig. Jag ska förmodlingen börja plugga nästa höst. Och kontraktet på gymmet är på 2 år.. Så känns lite surt. Men Susanne sa att jag är välkommen när som helst att bli instruktör där! Hon tror att jag verkligen kommer passa som det! :) Så roligt att höra av någon som vet vad dom pratar om! Hon tyckte till och med att jag skulle ha danspass för småbarn! tänk vad roligt ändå! :) Får se vad livet har för planer för mig. Är som sagt inte ens 20 år än! Så jag ska nog kunna hinna med att bli instruktör flera gånger om!
Träffade också min maar där! Mysmys! Ska bli så kul att åka till Norge med henne och Emma nu på torsdag! Jag pratade konstant i 2 timmar på gymmet innan passet börja. Solade också!
Hade sån himla energi! Eftersom mitt arbete är ganska ensamt så blir jag översocial när jag jobbat för mycket. Var övertaggad på spinningen och tog i för kung och fosterland! Blev helt slut!

Sen var det ju dags för bodybalance. Var så uppe i varar och det märktes på min träning. Det gick bra men kände att dagsformen inte riktigt var där. Hittade inte den goa känslan jag älskar att få när jag träna bodybalance! Men vad gör det! jag var där iallafall och det gick ändå riktigt bra!

Nu är jag helt slut verkligen helt slut... har precis duschat och smörjt in mig. Ska äta lite nu sen blir det desperates housewives! Myspys! Ikväll kommer också Mamma och Pappa hem från London! Ska bli mysigt att få hem dem!

Men känner mig lite deppig.. Saknar min Daniel så himla mycket. Blir galen utan dig älskling! Och kommer inte få träffa dig innan söndag! Men så ska jag krama dig så hårt! Du är mitt liv!




Kommentarer


Kommentera inlägget här: