sandraalgotsson

bara sandra,

sol, sol jätte sköna sol!

Kategori: Allmänt

Nu är jag tillbaka!

Har haft en härlig helg i Uddevalla! Igår jobbade jag och tränade. Köpte mig också ett par ursnygga byxor från harrys! Mycket nöjd är jag! Mamma köpte också födelsedagspresent till mig där. Kollade efter en snygg klocka men hittade ingen.. Tycker alla klockor ser lika dana och är för manliga. Jag vill ha en kvinnlig klocka med lite bling bling .. Alla klockor ser ut som klockor för män. Jättetråkigt. Vill ha en klocka som jag kan ha som ett smycke med liksom. jaja får söka lite på internet sen! Har ni några förslag på klockor? :)

Jag jobbade igår också gick jättebra. Jobbade från fyra till halv nio nu på morgonen så har gjort några timmar! Nu har jag varit ute och gått i detta underbara vädret! helt fantastiskt! Ut med er! solen är helt underbar och det är så vackert ute nu!

Har nu gjort mig en smoothie, med kiwi, apelsin, granatäpple, banan och lite proteinpulver + kesella! Mums för min mage säger jag!:)


Såhär såg jag ut när jag var ute och gick i solskenet idag!

Kommentarer

  • Theresé säger:

    Vackraste Seeeeees!!! Snart hos Tess!!!! Så lycklig :D

    2011-10-04 | 18:47:39

Kommentera inlägget här: