sandraalgotsson

bara sandra,

this is my life my friend.

Kategori: Allmänt

Äntligen är jag ledig! Är så hilma skönt! har inte känt mig riktigt ledig på över två veckor. Har hållt igång hela tiden! har jobbat, fikat, tränat, varit i norge, träffat pojkvännen och fyllt år, haft kalas och jobbat mer och tränat mer. Har inte haft mer än någon timme över för mig själv.
Jag som person behöver det. Bara få vara! Och det har jag fått idag. Har fått träna ut jobbet och kommit hem ätit gott och bara kollat tv. Nu är helt själv inne på rummet och bara njuter över min ensamhet! Tänk vad skönt ändå att man har ett sånt bra liv så att man kan njuta av att vara ensam ibland! då förstår man hur lyckligt lottad man faktiskt är! Jag älskar verkligen att ha mina nära och kära omkring mig så mycket som möjligt. Men jag behöver också min egentid. Då jag kan komma ikapp mig själv och känna efter att allt är okej. Annars kommer det som en bomb en dag. Om man glömmer bort sig själv! Bättre då att ta sig tid och känna efter ibland. Vilket jag gör idag. Känner mig trött och sliten men lycklig! En bra diagnos måste jag säga! Jag mår verkligen bra i mitt liv just nu.

Ikväll har jag lite egentid. Ska snart sätta på någon rolig serie som ger några härliga skratt och härlig energi!
Nu ska jag ladda mina batterier! Imorgon är jag fit for fight igen!

Kan verkligen rekommendera lite egentid ibland. Ta ett långt härligt bad, gå ut och gå eller bara läs en bok! Låt tankarna vandra fritt!

Kommentarer

  • Theresé säger:

    Du är ett riktigt lyckopiller Seesen!

    2011-10-22 | 06:21:46

Kommentera inlägget här: