sandraalgotsson

bara sandra,

träning ger energi!

Kategori: Allmänt

Hade mina superduper vänner på besök igår! Massa god mat och dryck och massa härligt prat! Älskar er tjejer det vet ni! Får hoppas det blir mer såna här tillfällen i höst och vinter! :) Blev en lång kväll igår med flickorna vilket jag tror vi alla behövde! Alltid skönt med lite kvalitets tid med mina tjejer!

Nu idag har jag inte gjort så himla mycket förens nu. Har varit och tränat zumba och bodypump! Var ungefär ett halvårsen jag tränade zumba sen sista så var faktiskt lite nervös idag. Vi hade en gästinstruktör från borås. Jerry hete han! Han var riktigt grym! Massa härlig energi gav han ut till oss! Sedan blev det ett hårt bodypump pass med liliw! Grym hon också!

Nu har jag duschat och smörjt in mig. Klockan 20.17 går min buss mot uddevalla och min älskling. Är där runt elva så blir till att pussa lite på honom innan vi somnar gott i varandras armar! Ska vara där tills på onsdag och bara mysa och ha det gott :)

Kommentarer

  • Theresé säger:

    Vet inte varför men blir så gladis när jag läser här Seees! Du som är enrgispridaren!

    2011-10-27 | 07:02:01
  • sandra säger:

    Åh du är för go vännen min! <3<3

    2011-10-28 | 19:47:44

Kommentera inlägget här: