sandraalgotsson

bara sandra,

vintertid.

Kategori: Allmänt

Vintertiden är här! Så himla härligt ändå! Älskar ju som sagt höst och vintern. Speciellt julen! Som bara kommer närmare och närmare. Underbart!

Har redan införskaffat mig ett yankel ljus som luktar kanel och jul! åhh! Luktar så gott när jag tänder det. Ska nog åka och julshoppa lite med syrran på tisdag. Gäller att vara ute i god tid. Gillar att lägga ner både tid, tanke och pengar på julklappar. Alltid kul när det märks att man har tänkt efter!

Nu har jag varit ute och gått med mamma och pappa nu på morgonen. Åt sedan en jättegod frukost med kesella, bär och nötter. Ägg blev det också såklart. Så himla gott! Drack en protein drink innan jag gick med. Är inte så förtjust i smaken. Har hallonsmak på mitt protein. Men ska verkligen försöka att få i mig detta. har ju ett mål. och då hjälper det mig att nå dit.

Ska snart åka och jobba. Börjar klockan tolv. Slutar imorgon klockan halv nio. Är ett ganska långt pass jag har framför mig men det går nog fint! Är ledig tills fyra imorgon sedan ska jag tillbaka! Från tanka på min safftiga lön jag kommer få i november lagom till all julhandling! Känns ändå helt okej att åka och jobba idag.

Hoppas ni njuter av en härlig ledig söndag ! :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: