sandraalgotsson

bara sandra,

angel sister!

Kategori: Allmänt

Gud vad härligt jag mår just nu!

Jag fick med mig lillsyrran till gymmet idag! Hon kom med på spinningen enligt mina planer! Nej men skämt och sido! Hon fyllde ju faktiskt 18 igår och det måste firas! Maria som är spinninginstruktör och jag bestämde att änglavingar och en änglagloria var på sin plats! Jag fick också äran att ha äggklockan! Varje gång den ringde skulle syrran göra en tempoökning på tio sekunder! Hon fick verkligen kämpa idag stackarn! Men jag var nöjd!
Hon var jätteduktig! Efter spinning blev det CX work för oss båda! Hur jobbigt som helst men riktigt roligt! Syrran var så trött så hon visste knappt vad som var fram eller bak! Du är duktig du syrran!

Dock hörde jag både från Evelinne och Maria att hämnden är ljuv.. jag som fyller jämt i oktober.. syrran sa att hon redan hade börjat planera..

Men men det var vi då!

Här har ni iallafall världens sötaste ängel!

Kommentarer

  • mamma säger:

    Ni är för goa skulle gärna varit med o kämpat:)Härligt Sandra att du fick med lillsyrran vilket kan vara lite kämpigt ibland men nu är hon nog sugen på en fortsättning:) Bra jobbat Sandra

    puss o kram mammsen

    2011-09-14 | 21:27:09
  • Wictoria säger:

    Mohahaha :) grymt :)

    2011-09-14 | 21:46:10
    Bloggadress: http://wicans.blogg.se/
  • SYSTER säger:

    hämnden är så himla ljuv känner jag!!!! vänta du bara. haha ;) Du om någon är duktig syrran :) TACK!!!!! <3

    2011-09-14 | 22:09:29

Kommentera inlägget här: