sandraalgotsson

bara sandra,

bodybalance time.

Kategori: Allmänt

Har fått en härlig start på denna torsdagen! Gick upp åt frukost och åkte sedan till gymmet för ett svettigt Cx work pass! Så kul och härligt!

Igår blev det ju spinning och cx work för min del så kände mig lite slö i kroppen idag men snart är jag tillbaka till den formen jag var i våras! Efter sommaren och höstförkyldning så känner jag mig inte riktigt i form men är på god väg!

Efter träningen igår blev det en snabb dusch sedan sprang jag över till min granne Sara! Så himla kul att träffa henne igen! Hennes pojkvän var där samt David och Louise! Jättetrevligt! Efter två koppar te och massa prat gick jag hem. Får försöka ses lite oftare nu!

Fick faktiskt med mig en yogamatta hem idag från gymmet. Har tänkt köpa en länge. Mamma har ju haft sin bra länge och mattorna som finns på gymmet är ju inte så himla fräscha! Inte konstigt att man blir sjuk! Så nu är jag ägare till en alldeles egen! Nu på hösten blir det alltid att jag tränar lite mer bodybalance. Så då passar det utmärkt att jag köpte mig en! Blir lite extra kul att kör nu med! Tänkte köra bodybalance ikväll. Känner att jag behöver sträka ut mig lite!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: