sandraalgotsson

bara sandra,

Boråsmys

Kategori: Allmänt

Gårdagen blev mycket lyckad! Efter jag hade tränat Cx work gjorde vi oss snabbt iordning och åkte in till Borås!
Bestämmde oss för att äta på sushi restaurangen Eest! Så himla gott, det var buffé så vi fick äta hur mycket vi ville. Daniel åt så han fick ont i magen. Sen kollade vi in rean på hjärterum fick med mig hem en ljuslykta. Fanns mycket fint men inget jag kände att jag behövde. Kollade lite i andra affärer innan vi åkte hem igen. Hemvägen bestod av mycket skön sång till grym musik.. Tur att ingen hörde oss (mig).

Väl hemma slängde jag på mig träningskläder för andra gången och begav mig till gymmet för ett svettigt spinningpass. Var grymt jobbigt!

Kvällen bestod av soffhäng med min älskling!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: