sandraalgotsson

bara sandra,

den första september.

Kategori: Allmänt

Åh! Känner mig ännu piggare idag! Nu är det bara min rinniga näsa som ska försvinna sen är jag som gott som ny!
Körde spinning igår kväll. En timme var det men tog det hyffsat lugnt eftersom jag inte är riktigt 100 än. Men var riktigt skönt att känna att jag går åt rätt håll!
Idag gick jag upp klockan sju. Gjorde frukost som bestod av hallon,jordgubbar med kesella, nötter och kanel! Så gott! Är som en efterrätt mer eller mindre! Sen åkte jag och hämtade mamma för att sedan åka vidare mot gymmet! CX work stod på schemat! Så roligt och intensivt! Vet iallafall en som kommer ha träningsvärk imorgon! Hem igen för att snöra på sig joggingskorna! Ut och gå i 50 minuter blev det för min del! Helt ljuvligt och efter en kvart kom solen och gjorde mig sällskap också!
Snabb dusch för att sen sätta mig en stund och njuta av det fantastiska vädret vi fått idag! September börjar bra!
Gjorde mig en skaldjursoppa idag, eget recept. Blev himlans gott. Gillar att hitta på eget. För det mesta lyckas jag men idag överträffade jag mina förväntningar faktiskt! Så det blir att ta med sig till jobbet ikväll och mumsa på!
Nu ska jag fixa iordning mig och packa väskan för jobbet. Men innan jobbet blir det möte! Kvart över ett närmare bestämmt. Sen börjar jag jobba klockan tre. Var ett tagsen jag jobbade nu så känns helt okej !
Hoppas ni har en underbar dag i detta fantastiska sensommar/höst väder!
/ sandra.

Kommentarer

  • mamma säger:

    Åhhh så gott låter <3 vi ses i morgon gumman :) bra jobbat idag på CX work idag ..vi ses i morgon bitti

    puss o kram mammsen

    2011-09-01 | 23:03:52

Kommentera inlägget här: