sandraalgotsson

bara sandra,

efter regn kommer solsken!

Kategori: Allmänt

Precis hemkommen från en regning promenad! Efter att ha spenderat hela morgonen inne, kollat vänner och städat lite på rummet kände jag att jag behövde komma ut! Så det blev en 40 minuterspromenad i regn / solsken! Väldigt skumt väder är det idag. var inte jätteskönt att gå i detta tycker jag. Hittade inga regnbyxor så blev lite kallt! Men nu är jag hemma igen och redo för duschen!
Efter duschen ska jag laga mat. Tänkte göra fetaostbiffar ! Så himla mumsigt! Till det en stor sallad och halloumi ost! Kommer bli toppen gott!
Halv tre ska jag träffa Carolina! En sista gång innan hon åker till New york imorgon! Lite avundsjuk är jag men hoppas på en liten födelsedagspresent därifrån;) hihi!

Nej nu får jag skynda mig!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: