sandraalgotsson

bara sandra,

en god natts sömn.

Kategori: Allmänt

Ännu en dag i paradiset !:)

Gick upp kvart över sju idag och vid kvart över åtta infann sig jag och mamma på gymmet återigen. Blev CX work fr våran del. Skit tufft pass är det men jag känner att jag blivit mycket starkare och har fått en fastare bål och rumpa. Känns riktigt kul när man ser resultat av träningen.

Igår var ingen höjdar dag som jag skrev, men åkte iallfall med mamma och tränade bodypump. Blev faktiskt lite bättre efter det! Idag däremot känns det mycket bättre fått tillbaka min positiva energi under natten. Tänk egentligen vad lite sömn kan göra!

Nu ska jag bara slappa en liten stund framför datorn. Sedan blir det till att duscha, göra lunch som idag kommer bestå av omelett! Åh kommer bli mums. Sedan klockan ett ska jag till Marksassistans för möte. Sedan vidare till jobbet klockan tre. Känns faktiskt skönt att jobba idag. Har vart ledig så mycket nu.
Lite tråkigt är det dock att jag missar bodybalance releasen idag.. helt nytt pass. Hade vart så skönt att gå på det ikväll.. Men man kan inte få allt. Får helt enkelt vänta till tisdag! Då ska jag gå och njuta en stund.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: