sandraalgotsson

bara sandra,

en trött sandra.

Kategori: Allmänt

Är så himla trött idag! Vet inte vad det är känner mig bara grymt trött! Så idag blir en vilodag. Tänkte tagit mig en promenad innan i morse och hade också tänkt att gå till gymmet och köra lite styrka. Men man måste lyssna på sin kropp! Har bara vilat i min säng, sovit en stund och kollat på film. Gjort lite mat också! Men ingen mer direkt. Ska duscha nu. Sen ska jag iväg på några ärenden tror jag om jag orkar.

Klockan halv fem ska jag sitta på tåget påväg till min älskling! Saknar honom! Kommer dock hem på söndag igen. Ska jobba måndag! Så blir en kort visit! Men vi ska iallfall hinna med att gå på 80 års kalas imorgon hos hans farmor!:) Ikväll ska Daniel jobba så vi hinner inte träffas så värst mycket innan han ska iväg vid nio. Så är det ibland! Nej nu ska jag duscha!

Kommer nog inte blogga så mycket mer under helgen. Behöver vila upp mig på alla sett. Men snart så är jag tillbaka!:)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: