sandraalgotsson

bara sandra,

fantastiska framtid!

Kategori: Allmänt

Nu har min älskling åkt hem.. Känns lite tomt, men känns genast bättre när jag tänker på att jag ska åka dit på fredag! Blir mycket tid med varandra denna veckan! Behöver vi! Var längesen nu.

Jag och Daniel har legat och kollat resor hela dagen idag. Åh vad jag längtar tills vi åker. Är snart dags att beställa! Åker i vinter någon gång, minst två veckor på något lyxhotell! Ska bli helt fantastiskt!
I helgen ska vi åka till Göteborg och göra glidflygning! Jag gav ju Daniel bungyjump present kort när vi hade två årsdag men eftersom det endast gick att göra i Stockholm ändrade vi till glidflygning! Spännande! Ska också äta något gott på laxbutiken! Ser jag verkligen framemot!
Är mycket på G nu så kommer blir en händelserik höst och vinter! Så mycket roligt att se framemot!
Ännu bättre är att jag får uppleva allt detta med världens bästa kille!

Nu ska jag och syrran snart åka och träna! Blir spinning och Cx work! Förhoppningsvist kommer Syrran med på spinningen också. Annars kör vi gärnet på cx work. Hon har aldrig gjort det så ska bli spännande och se vad hon tycker!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: