sandraalgotsson

bara sandra,

friends for life.

Kategori: Allmänt

Min dag har börjar riktigt bra! Upp klockan sju för att äta frukost och ta på sig träningskläder för att sedan åka till gymmet med mamma och syrran för att köra det nya bodypump passet! Tyckte det var sådär.. Inte så jättebra musik och väldigt skum takt! Men jag vänjer mig nog!

Hem igen för att byta till andra träningskläder för att sedan ge mig ut på en 50 minuters promenad! Vädert är så friskt och härligt och det fyller mig med massa energi! Helt ljuvligt!

Nu har jag duschat, rakat bena och ska smörja in mig och göra mig iordning för om en timme ska jag möta upp Carolina och Sara på skräddan för en lunch! Sån fin tradtion som vi har fått in att träffas minst en gång i veckan och äta och prata och bara njuta av varandras sällskap! Har så fina vänner!

Klockan tre blir det jobb för min del! Härlig dag!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: