sandraalgotsson

bara sandra,

fy fan vad jag är glad!

Kategori: Allmänt

Gud vad jag älskar mitt liv just nu! Allt känns som det faller på plats! Älskar känslan som bubblar i mig just nu!!

Har haft en superbra dag idag med Sara och Carolina på skrädderiet. Lunchade och fikade och hade urmysigt!
Träffade Nathalie och Sandra med! Jättekul! Har inte träffat de på jättelänge! Får se till att det blir snart!

Åkte sedan och tränade blev cx work och spinning. På spinningen fick jag sällskap av Wictoria, hon hade lust att jävlas med mig och drog på mitt motstånd när jag mer eller mindre höll på att dö! FY idag var det jobbigt!  Fast det är ganska bra att ha någon som gör så! Då orkar man inte extra! Jag gav igen och gjorde så på henne med så det så! Hon var snäll som körde hem mig efter passet. Hade antagligen svimmat på vägen någonstans om jag skulle gått hem! SÅ tack! :)

Nu har jag duschat, gjort iordning och har snart mat i magen! Är hungrig! Min älskling kommer vid tio! Längtar efter honom!

Har också hunnit med att prata om Norge resan med mina flickor och går allt som det ska åker vi 13 oktober! Håller tummarna för det! Hälsa på våran tess! Som jag saknar denna varelse!

Nej nu ska jag vräka i mig mat!!
Vilket galet inlägg detta är men är nog för att jag mår så bra!!



Kommentarer

  • Mamma säger:

    Härligt mitt hjärta:) puss o kram mamma

    2011-09-24 | 01:10:33

Kommentera inlägget här: