sandraalgotsson

bara sandra,

harmony

Kategori: Allmänt

Vilken härlig dag att vakan upp till! Tillätt mig själv att ta sovmorgon idag. Eftersom jag var så trött igår kände jag att jag behövde det! Vaknade upp klockan nio fortfarande trött men utvilad kände jag mig. Drack två glasvatten, gjorde några solhälsningar på min nya yogamatta och snörade sedan på mig skorna och gick ut på en härlig morgonpromenad. Hade inga hörlurar med mig idag och njöt av naturen och människornas ljud istället. Faktiskt riktigt skönt att slippa musik i öronen ibland! Blev en promenad på 50 minuter idag. Var riktigt varmt ute när jag gick. Men när jag tog av mig tröjan kände jag att det inte längre är någon sommarvärme. Hösten är här på riktigt så himla skönt. Jag blir så harmonisk då! Blir mer tillfreds med mig själv än vad jag brukar vara!

När jag kom hem gjorde jag en omelett! Jättegott! Nu dricker jag lite kaffe, börjar jobba klockan fyra idag och jobbar till söndag förmiddag så laddar mentalat just nu. Känns ändå helt okej att åka jobba idag. På söndag blir det kalas för syrran som fyller 18 på tisdag! Helt galet! Hon är ju en plutt!

Kommentarer

  • systeryster säger:

    jag är inte alls en plutt.. stor chey!!! ;)

    2011-09-11 | 10:58:18

Kommentera inlägget här: