sandraalgotsson

bara sandra,

I was made for lovin' You

Kategori: Allmänt

Hej alla goa människor!

Vill först tacka mina goa tjejer för lunchen/fikan igår! Ni är toppen!


Igår blev det också träning, Cx work och poweryoga! Poweryogan gör jag på min  egen mätta med hjälp av en film som mamma fått med i någon tidning! Riktigt härligt att få en timme för sig själv och slippa stressa iväg till gymmet varje gång man ska träna! Min yoga matta har vissat sig bli en riktig toppen investering!

Har jobbat klart för denna vecka, har solat och varit ute på en lång promenad! Lagat tacopaj till min kär familj, duschat och nu håller jag på att göra iordning mig och packa väskan! Halv fem går tåget till uddevalla och min älskling. Vi ska bara ro om varandra och ha det super mysigt ihop. Älskar honom bara mer och mer för varje dag!

Hopppas ni får en lika fantastisk helg som jag tänkte ha!

Nästan på dagen två år sedan bilden togs.
Om det är möjligt älskar jag dig ännu mer nu.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: