sandraalgotsson

bara sandra,

Ibland behöver man bara få vara!

Kategori: Allmänt

Jaha ja nu går man på Pencilliin i en vecka.. Var ju hos läkaren igår angående min arm och han sa att han inte kunde säga exakt var det var. Kunde vara att jag är överkänslig eller någon bakterie. Dock ingen allergiskreaktion för då borde det ha kommit med en gång. Men han tyckte att jag skulle börja med pencillin. Så det gjorde jag. Svullnade först upp ännu mer igår på jobbet. Kändes som att armen vägde 3 kg mer än vanligt. Men idag när jag vakna var svullnaden betydligt bättre och det gör inte lika ont längre! Känns jätteskönt!

Vaknade ännu en gång upp på jobbet. Slutade halv nio och åkte hem för att göra iordning mig. Skulle nämligen på möte med min arbetsledare/ Moster klockan tio. Medarbetarsamtal! Riktigt bra och skönt att få prata av sig.
Nu är jag hemma igen och väntar på att mamma ska bli färdig. Vi ska nämligen åka till mormor idag! Ska bli så mysigt! Har inte vart där på jättelänge! Så ser verkligen framemot det. Lite kvalitets tid med både mamma och mormor idag! Kan knappt bli bättre! Så idag ska jag bara njuta av min lediga dag! Det är jätteviktigt att bara kunna vara!

Blir alltså ingen träning idag heller. Herr läkare tyckte jag skulle vila några dagar så får väl försöka lyssna på det. Men mår jag bra och så imorgon blir det nog spinning iallafall! :) Kan inte vara ifrån det hur länge som helst!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: